CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Annual editions : mass media : 9th ed.
  • Tác giả: Joan Gorham
  • Nhà xuất bản: McGraw Hill - America
  • Năm xuất bản: 2003
  • Số trang:225 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:12112
  • ISBN:0-07-25056-3
  • Mã Dewey:658.05
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Mass media
  • Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Mass media
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: It introduces concerns that have been raised about the impact of Mass media use and content on children, daily living, and on society. It explores media as sources of news and information, along with the public's changing attitude towards news coverage. It also introduces perspectives on media ownership, regulation, and ethnics. It addresses the relationship among advertiser, media content, and popular culture. Finally, it takes a look ahead at the shape of tomorrow's media.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề