001
000005734
003
LDTU
020
$a0-03-025817-0
041
$aeng
082
$a658
100
$aWilliam G. Zikmund
245
$aBusiness research methods $cWilliam G. Zikmund
250
$a6th ed.
260
$aAustralia $bSouth Western $c2000
300
$a660 p. $c25 cm
500
$aIndex: p. I1 - I8
520
$aThis book is organized into eight parts. Each of the first six parts presents the basic concepts for one of the stages in the research process and discusses how these concepts related to decisions about conducting specific projects. The last two parts provided students with real world material for application.
650
$aBusiness
653
$aBusiness research methods
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
5628
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation