
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Tác giả: Rajkumar Venkatesan, Jim Lecinski
- Nhà xuất bản: Stanford Business Books - California
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:250 p.
- Kích thước:23.5 cm.
- Số đăng ký cá biệt:56011
- ISBN:9781503613164
- Mã Dewey:658.800285
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Marketing, business, economics
- Chủ đề: Marketing & Business & Economics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book offers a direct, actionable plan CMOs can use to map out initiatives that are properly sequenced and designed for success―regardless of where their marketing organization is in the process. The opening chapters provide marketing leaders with an overview of what exactly AI is and how is it different than traditional computer science approaches. Venkatesan and Lecinski, then, propose a best-practice, five-stage framework for implementing what they term the "AI Marketing Canvas." Their approach is based on research and interviews they conducted with leading marketers, and offers many tangible examples of what brands are doing at each stage of the AI Marketing Canvas.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future