
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Tác giả: Rajkumar Venkatesan, Jim Lecinski
- Nhà xuất bản: Stanford Business Books - California
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:250 p.
- Kích thước:23.5 cm.
- Số đăng ký cá biệt:56011
- ISBN:9781503613164
- Mã Dewey:658.800285
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Marketing, business, economics
- Chủ đề: Marketing & Business & Economics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book offers a direct, actionable plan CMOs can use to map out initiatives that are properly sequenced and designed for success―regardless of where their marketing organization is in the process. The opening chapters provide marketing leaders with an overview of what exactly AI is and how is it different than traditional computer science approaches. Venkatesan and Lecinski, then, propose a best-practice, five-stage framework for implementing what they term the "AI Marketing Canvas." Their approach is based on research and interviews they conducted with leading marketers, and offers many tangible examples of what brands are doing at each stage of the AI Marketing Canvas.
Sách cùng chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- How economics work : the facts visually explained
- Another economy is possible : culture and economy in a time of crisis
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world