- Aligning strategy and sales : the choices, systems, and behaviors that drive effective selling
- Tác giả: Frank V. Cespedes
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:313 tr.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:47696
- ISBN:9781422196052
- Mã Dewey:658.8101
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Sales management, selling, strategic planning
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Sales management & Strategic planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: In Aligning Strategy and Sales, Harvard Business School professor Frank Cespedes equips you to link your go-to-market initiatives with strategic goals. Cespedes offers a road map to articulate strategy in ways that people in the field can understand and that will fuel the behaviors required for profitable growth. Without that alignment, leaders will press for better execution when they need a better strategy, or change strategic direction with great cost and turmoil when they should focus on the basics of sales execution.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/316992
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph