CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Handbook of hospitality marketing management
  • Tác giả: Heamoon Oh, Abraham Pizam
  • Nhà xuất bản: Elsevier - Amsterdam
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:552 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:23876
  • ISBN:9780080450803
  • Mã Dewey:647. 94 068
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hospitality marketing, Tourism management
  • Chủ đề: Hospitality industry--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Fundamental issues of hospitality marketing including the concept of hospitality, social responsibilities and basic principles; Essentials of the hospitality marketing mix such as branding, advertising and business ; Hospitality consumer behavior including information search behavior, customer satisfaction and behavioral pricing; Destination marketing issues such as push and pull dynamics in travel decisions, and group decision making in travel; Special marketing topics such as internal marketing and casino marketing .
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề