- Handbook of hospitality marketing management
- Tác giả: Heamoon Oh, Abraham Pizam
- Nhà xuất bản: Elsevier - Amsterdam
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:552 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:23876
- ISBN:9780080450803
- Mã Dewey:647. 94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality marketing, Tourism management
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Fundamental issues of hospitality marketing including the concept of hospitality, social responsibilities and basic principles; Essentials of the hospitality marketing mix such as branding, advertising and business ; Hospitality consumer behavior including information search behavior, customer satisfaction and behavioral pricing; Destination marketing issues such as push and pull dynamics in travel decisions, and group decision making in travel; Special marketing topics such as internal marketing and casino marketing .
Sách cùng chuyên ngành