CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Hospitality marketing management: 3rd ed.
  • Tác giả: Robert D. Reid, David C. Bojanic
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons, INC - New York
  • Năm xuất bản: 2001
  • Số trang:432 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30138
  • ISBN:0471354627
  • Mã Dewey:647.95
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hospitality marketing, Hospitality management
  • Chủ đề: Hospitality industry--Marketing & Restaurants--Marketing & Food service--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Hospitality Marketing Management features plain language explanations, demanding exercises, and solid reinforcement of underlying theory to give students a firm grasp of the fundamentals as they explore the intricacies of marketing in this complex and rapidly growing industry.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề