- Hospitality marketing management: 3rd ed.
- Tác giả: Robert D. Reid, David C. Bojanic
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons, INC - New York
- Năm xuất bản: 2001
- Số trang:432 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:30138
- ISBN:0471354627
- Mã Dewey:647.95
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality marketing, Hospitality management
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing & Restaurants--Marketing & Food service--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Hospitality Marketing Management features plain language explanations, demanding exercises, and solid reinforcement of underlying theory to give students a firm grasp of the fundamentals as they explore the intricacies of marketing in this complex and rapidly growing industry.
Sách cùng chuyên ngành