
- Marketing tourism and hospitality : concepts and cases
- Tác giả: Richard George
- Nhà xuất bản: Palgrave Macmillan - London
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:500 tr.
- Kích thước:26 cm.
- Số đăng ký cá biệt:57016
- ISBN:978-3030641108
- Mã Dewey:338.4791
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Tourism marketing, hospitality industry, marketing
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing & Marketing--Tourism
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Part I: Understanding Marketing in the Tourism and Hospitality Industry. Part 2: Understanding the Tourism and Hospitality Market. Part 3: Designing the Tourism and Hospitality Marketing Strategy. Part 4: Implementing the Tourism and Hospitality Marketing Mix.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337848
Sách cùng chuyên ngành