- Contemporary hospitality marketing : a service management approach : 1st ed.
- Tác giả: William Lazer, Roger A. Layton
- Nhà xuất bản: Educational Institute of the American Hotel Motel Assoc - United States
- Năm xuất bản: 1999
- Số trang:490 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:30145
- ISBN:0866121587
- Mã Dewey:647.94
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality marketing, Service management
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Presenting 4 parts such as Marketing's role in hospitality management; The focus of hospitality marketing; Managing the hospitality marketing mix; Achieving hospitality marketing leadership.
Sách cùng chuyên ngành