- Marketing for hospitality and tourism: 4th edition
- Tác giả: Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
- Năm xuất bản: 2005
- Số trang:932 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:8451
- ISBN:0-13-119378-3
- Mã Dewey:647.94
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality industry, tourism, marketing
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This book includes four parts such as Understanding the hospitality and tourism marketing preocess; Developing hospitality and tourism marketing opportunities and strategies; Developing the hospitality and tourism marketing mix; Managing hospitality and tourism marketing.
Sách cùng chuyên ngành