- The soft edge : where great companies find lasting success
- Tác giả: Richard Karlgaard
- Nhà xuất bản: Jossey-Bass - San Francisco
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:251 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:44812
- ISBN:9781118829424
- Mã Dewey:658.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Organizational behavior, Organizational effectiveness, Strategic planning
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Organizational effectiveness--Case studies & Strategic planning & Organizational behavior
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Presenting 7 chapters: A tale of transformation, and lasting productivity gains; A wellspring of enduring innovation: the soft edge; Hard versus soft: the fight for resources; Trust: the force multiplier of all things good; Smarts: how fast can you and your company adapt?; Teams: great things come to the lean and diverse; Taste: beauty made practical, magic made profitable; Story: the power of story, ancient and new; The sweet spot of high performance.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/81840
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation