Quản trị Kinh doanh
Mô tả hai quy trình tiếp thị trên ứng dụng TikTok, bao gồm: cách xây dựng thương hiệu cá nhân và thương hiệu doanh nghiệp, cách sử dụng thuật toán để tăng lượt theo dõi; hướng dẫn tiếp thị trên TikTok, quảng cáo sản phẩm và nhãn hàng, phối hợp cùng quảng cáo trên các mạng xã hội khác, biến nội ...
- Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
- Tổng sách: 6
- Đang rỗi: 6
The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
This book explores the rise of consumerism and the expanding variety of goods available in Japan. Japan is placed within the comparative context of the 'consumer revolution' in Europe and North America, contributing to the analysis of the ways in which consumption and everyday life change in the ...
- Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Flourishing : a frank conversation about sustainability
Part I. Clarifying the issue. Part II. Living with a different stor. Part III. Looking to the future.
- Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
China's west region development : domestic strategies and global implications
This volume of papers presented at the conference offers perspectives on the issues by leading experts of diversified academic disciplines from China, Canada, the US, and other countries.
- Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation
The book presents the comprehensive research findings on the basic features, formation mechanisms and evolution laws of Chinese enterprise migration, from the micro-perspective of enterprise migration; and on this basis, the influences from enterprise migration on industrial agglomeration and ...
- Số tập: Vol.3
- Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2