CSDL sách

Trở về
.jpg
  • The public relations writer's handbook : the digital age
  • Tác giả: Merry Aronson , Don Spetner, Carol Ames
  • Nhà xuất bản: Jossey-Bass - United States of America
  • Năm xuất bản: 2007
  • Số trang:349 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:44715
  • ISBN:9780787986315
  • Mã Dewey:659.2
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Public relations, Publicity
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Public Relations
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book offers a simple, step-by-step approach to creating a wide range of writing, from basic news releases, pitch letters, biographies, and media alerts, to more complex and sophisticated speeches, media campaign proposals, crisis responses, and in-house publications. In addition, the thoroughly expanded and updated second edition shows how to keep up with the best practices of the public relations profession, as well as with the speed made possible and required by the digital age.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề