
- Content marketing strategies for dummies
- Tác giả: Stephanie Diamond
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - Hoboken
- Năm xuất bản: 2011
- Số trang:386 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:44684
- ISBN:9781119154549
- Mã Dewey:658.872
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Target marketing, Internet marketing, Marketing, Social aspects
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing & Internet marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Part I. Getting started with content marketing strategies; Part 2. Uncovering the customer experience; Part 3: creating actionable content; Part 4. Developing channel promotions; Part 5. Using check-back analysis.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/310360
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Influencers & creators : business, culture and practice
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world