- Content marketing strategies for dummies
 - Tác giả: Stephanie Diamond
 - Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - Hoboken
 - Năm xuất bản: 2011
 
- Số trang:386 p.
 - Kích thước:23 cm
 - Số đăng ký cá biệt:44684
 - ISBN:9781119154549
 - Mã Dewey:658.872
 - Đơn giá:0
 - Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
 - Ngôn ngữ:English
 - Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
 - Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
 
- Từ khóa:Target marketing, Internet marketing, Marketing, Social aspects
 - Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing & Internet marketing
 - Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
 - Tóm tắt: Part I. Getting started with content marketing strategies; Part 2. Uncovering the customer experience; Part 3: creating actionable content; Part 4. Developing channel promotions; Part 5. Using check-back analysis.
 - Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/310360
 
                            Sách cùng chuyên ngành
                            
                        
                        
            
                            Sách cùng chủ đề
                            
            
                    - Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
 - Influencers & creators : business, culture and practice
 - Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
 - The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
 - Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
 





