- An introduction to revenue management for the hospitality industry
- Tác giả: Tranter, Kimberly A.
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:335 p
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:17225
- ISBN:0131885898
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Management
- Chủ đề: Hospitality industry--Management
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: 1. An introduction; 2. A History; 3. Customer knowledge and consumer behavior; 4. Market segmentation and selection; 5. Internal assessment and competitive analysis; 6. Economic principles and demand forecasting; 7. Reservations and channels of distribution; 8. Dynamic value-based pricing; 9. Channel and inventory management; 10. The revenue management team.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/150968
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Hospitality facilities management and design : 3rd ed.