- Organizational behavior for the hospitality industry
- Tác giả: Berger Florence, Brownell Judi
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - lNew Jersey
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:425 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:17235
- ISBN:0-13-244737-1
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Hospitality industry, Organizational behavior, management
- Chủ đề: Organizational behaviour & Hospitality industry--Management
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: The book is organized into three sections: organizational behavioral essentials, the individual and the organization, and key management tasks, includes detailed exercises.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Hospitality facilities management and design : 3rd ed.