
- Anticipate : knowing what customers need before they do
- Tác giả: Bill Thomas, Jeff Tobe
- Nhà xuất bản: Wiley - United States of America
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:218 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:38483
- ISBN:9781118356913
- Mã Dewey:658.8342
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Strategic planning, customer relations
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Strategic planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Strategy: Creating and destroying customer value; Doing the right things for the wrong reasons; Not all customers are good customers; When customers speak who hears them; Input is vital but involvement multiplies the value; It takes two; Customer focus is a process, not an event; Culture, the soft stuff is the hard stuff; Managing change, performance; Leveraging your culture and value chain.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/338935
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- Scenarios : the art of strategic conversation : 2nd ed.
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.