001
000006363
003
LDTU
020
$a9781118356913
041
$aeng
082
$a658.8342
100
$aThomas, Bill $etác giả
245
$aAnticipate $bKnowing What Customers Need Before They Do $cBill Thomas, Jeff Tobe
260
$aUnited States of America $bWiley $c2013
300
$a218 p. $c21 cm
500
$aQuà tặng của Quỹ Châu Á
520
$aStrategy: Creating and destroying customer value; Doing the right things for the wrong reasons; Not all customers are good customers; When customers speak who hears them; Input is vital but involvement multiplies the value; It takes two; Customer focus is a process, not an event; Culture, the soft stuff is the hard stuff; Managing change, performance; Leveraging your culture and value chain.
650
$aStrategic planning
653
$aStrategic planning
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
38483
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph