CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Strategic marketing management : meeting the global marketing challenge
  • Tác giả: Carol H. Anderson, Julian Vincze
  • Nhà xuất bản: Houghton Mifflin Company - United Stastes of America
  • Năm xuất bản: 2000
  • Số trang:474 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37937
  • ISBN:9780395870501
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Strategic planning, marketing, management
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Introduction of knowledge of marketing theory. Analysis of factors and methods of marketing to achieve business efficiency high: Identify and analyze the profitability of the customer, the customer marketing strategy and products, the priority factors, the co affiliates.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề