- Consumer behaviour in sport and events : marketing actions
- Tác giả: Daniel Funk, Kostas Alexandris, Heath McDonald
- Nhà xuất bản: Routledge - London
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:247 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35698
- ISBN:9780750686662
- Mã Dewey:796.0698
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Consumer behaviour, sport, events, marketing
- Chủ đề: Sports & Consumer behavior & Events
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This book emphasises the role of consumer behaviour in sport marketing. Given the social, economic, and environmental benefits of sport events, the challenge for marketers is to understand the complexity of sport and event participation.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Meetings, expositions, events, and conventions : an introduction to the industry : 5th ed.
- Event planning : the ultimate guide to successful meetings, corporate events, fundraising gals, conferences, conventions, incentives and other special events 2nd ed
- Recommend this! : delivering digital experiences that people want to share
- Business gamification for dummies