
- Management Strategy: Achieving Sustained Competitive Advantage: 2nd ed.
- Tác giả: Alfred Marcus
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - New York
- Năm xuất bản: 2011
- Số trang:231 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:34082
- ISBN:9780078137129
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Strategy planning, Management, Competition
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Part 1. Managing strategically; Part 2. Making moves; Part 3. Repositioning.
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- Scenarios : the art of strategic conversation : 2nd ed.
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability