001
000001739
003
LDTU
020
$a9780078137129
041
$aeng
082
$a658.4012
100
$a Marcus,Alfred
245
$aManagement Strategy $bAchieving Sustained Competitive Advantage $cAlfred Marcus
250
$a2 nd edition
260
$aNew York $bMcGraw-Hill/Irwin $c2011
300
$a231 p. $bill $c24 cm
500
$agift of the Asia foundation
504
$a includes index
520
$aPart1. Managing strategically; Part2. Making moves; Part3. Repositioning.
650
$aStrategic planning
653
$aStrategy planning, Management, Competition
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Trần Thị Yến Phương
927
Tặng
928
34082
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation