CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Be our guest : perfecting the art of customer service
  • Tác giả: Theodore Kinni, Tom Stagg
  • Nhà xuất bản: Disney - New York
  • Năm xuất bản: 2011
  • Số trang:208 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:34635
  • ISBN:9781423145844
  • Mã Dewey:791.06875924
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Walt Disney World, amusement parks, customer services
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Amusement parks--Customer services & Walt Disney World
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Now, in honor of the tenth anniversary of the original Be Our Guest, Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. During the last twenty-five years, thousands of professionals from more than thirty-five countries and more than forty industries have attended business programs at Disney Institute and learned how to adapt the Disney approach for their own organizations.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/318034
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề