001
000000017
003
LDTU
020
$a9781423145844
040
$aLibrary of Congress
041
$aeng
082
$a791.06875924 $223
100
$a
245
$aBe Our Guest $bPerfecting the Art of Customer Service $cTheodore Kinn,Tom Staggs
250
$aRevised and updated edition
260
$aNew York $bDisney $c2011
300
$a208 p. $c24 cm.
520
$aNow, in honor of the tenth anniversary of the original Be Our Guest, Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. During the last twenty-five years, thousands of professionals from more than thirty-five countries and more than forty industries have attended business programs at Disney Institute and learned how to adapt the Disney approach for their own organizations.
650
$aWalt Disney World
$a Amusement parks
$aCustomer services
653
$aWalt Disney World
$aAmusement parks
$aCustomer services
700
$aKinn,Theodorei
$aStaggs,Tom
852
$a7/25 Quang Trung $bNgoại văn
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
34148
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn