- Not for free: Revenue strategies for a new world
 - Tác giả: Saul J. Berman
 - Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
 - Năm xuất bản: 2011
 
- Số trang:224 p.
 - Kích thước:24 cm
 - Số đăng ký cá biệt:32464
 - ISBN:9781422131671
 - Mã Dewey:658.8
 - Đơn giá:1
 - Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
 - Ngôn ngữ:English
 - Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
 - Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
 
- Từ khóa:Strategies, revenue, marketing, market segmentation
 - Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Technological innovations & Market segmentation
 - Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
 - Tóm tắt: Chapter 1. Segmentation; Chapter 2. Pricing innovation; Chapter 3. Payer inovation; Chapter 4. Package innovation.
 
                            Sách cùng chuyên ngành
                            
                        
                        
            
                            Sách cùng chủ đề
                            
            
                    - Fashionopolis : the secrets behind the clothes we wear
 - Processing technologies for milk and milk products : methods, applications, and energy usage
 - TikTok tất tần tật
 - Assembling Japan : Modernity, Technology and Global Culture
 - The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
 





