001
000006966
003
LDTU
020
$a9781422131671
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aBerman, Saul J.
245
$aNot for free $bRevenue strategies for a new world $cSaul J. Berman
260
$aBoston $bHarvard Business Review Press $c2011
300
$a224 p. $c24 cm
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
520
$aChapter 1. Segmentation; Chapter 2. Pricing innovation; Chapter 3. Payer inovation; Chapter 4. Package innovation.
650
$aTechnological innovations
653
$aStrategies, revenue
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
32464
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Processing technologies for milk and milk products : methods, applications, and energy usage
- TikTok tất tần tật
- Assembling Japan : Modernity, Technology and Global Culture
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability