
- Strategic management : 5th ed.
- Tác giả: Gregory G. Dess
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - New York
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:912 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:34094
- ISBN:978-0073530413
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:7/7
- Từ khóa:Management
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Providing solid treatment of traditional topics in strategic management as well as thorough coverage of contemporary topics such as digital & internet strategies, innovation & corporate entrepreneurship, knowledge management, and intellectual assets. The text is rounded off by rich, relevant, and teachable cases. This text’s accessible writing style and wealth of new and updated illustrations, which clarify the most difficult topics, make this text the best resource for your students.
Sách cùng chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications