- Hospitality and travel marketing
- Tác giả: Alastair M. Morrison
- Nhà xuất bản: Delmar - Autralia
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:788 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:23855
- ISBN:9781418016555
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality, travel marketing
- Chủ đề: Hospitality industry--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This book covers all aspects of strategic management in hospitality: Environmental scanning relating to the hospitality and tourism industry; Competitive methods of multinational companies of the world-wide hotel industry; Organizational structure and Human Resources; The role of technology in organizational structure; Leadership and managerial strategies; Communication, technology and change in hospitality concepts; Concept and strategy models.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề