CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:751 p.
  • Kích thước:26 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30134
  • ISBN:0471363405
  • Mã Dewey:658.827 950
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing Research
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing research
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Now in its Seventh Edition, Aaker, Kumar, and Day's Marketing Research shows future managers and researchers when marketing research can and should be used, what research alternatives exist, how to recognize effective and ineffective research, and how to interpret and apply the results. The authors take readers step by step through the entire marketing research process, describing the most advanced and current methodologies. Reflecting emerging trends and changes in the marketplace, this new edition has been completely revised, updated, and enhanced.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề