CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Marketing : 12th ed.

Tác giả: Micheal J. Etzel, Bruce J. Walker, William J. Stanton

The field of marketing, identifying and selecting markets, product, price, distribution, promotion, managing the marketing effort.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Internet marketing: Cram101 Textbook outlines to accompany

Tác giả: Mary Lou Roberts

Marketing on the internet: new medium, new channel, new creation; the Internet value chain, business models and Strategies, the direct-response and database foundations of internet marketing, understanding the internet consumer, customer acquisition and branding.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Microeconomics : 3rd ed.

Tác giả: Paul Heyne

This book presents in a slightly revised and expanded form, the mocro chapter from the seventh edition of the economic way of thinking. It includes contents the economic way of thinking, substitutes everywhere: the concept of demand, opportunity cost and the supply of goods.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Understanding business : 8th ed.

Tác giả: William G Nickels, James M. McHugh Susan M. McHugh

This book presents six parts with brief contents such as Business trends: cultivatin a business in diverse, global environments; Business ownership: starting a small business; Business management: empowering employees to satisfy customers; Management of human ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Kinh tế lượng và mô hình toán kinh tế: Bài giảng và bài tập

Tác giả: Hoàng Ngọc Nhậm

Trình bày các vấn đề như: Kinh tế lượng, Lý thuyết phục vụ đám đông, Lý thuyết quản lý dự trữ, Mô hình cân đối liên ngành.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1