Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Internet marketing: Cram101 Textbook outlines to accompany
Marketing on the internet: new medium, new channel, new creation; the Internet value chain, business models and Strategies, the direct-response and database foundations of internet marketing, understanding the internet consumer, customer acquisition and branding.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

This book presents in a slightly revised and expanded form, the mocro chapter from the seventh edition of the economic way of thinking. It includes contents the economic way of thinking, substitutes everywhere: the concept of demand, opportunity cost and the supply of goods.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Understanding business : 8th ed.
This book presents six parts with brief contents such as Business trends: cultivatin a business in diverse, global environments; Business ownership: starting a small business; Business management: empowering employees to satisfy customers; Management of human ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Kinh tế lượng và mô hình toán kinh tế: Bài giảng và bài tập
Trình bày các vấn đề như: Kinh tế lượng, Lý thuyết phục vụ đám đông, Lý thuyết quản lý dự trữ, Mô hình cân đối liên ngành.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Với 5 phần: Giới thiệu, Kinh tế học vi mô thực chứng, Kinh tế học phúc lợi, Kinh tế học vĩ mô, Kinh tế thế giới; sách còn cung cấp cho người đọc các bài tập, câu hỏi tư duy và các ví dụ kinh tế học trong thực tiễn (có đáp án và bình giải) để hổ trợ cho lý thuyết.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2