CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Direct marketing management : 2nd ed.

Tác giả: Mary Lou Roberts, Paul D. Berger

The basic of direct marketing, direct marketing decision variables, special techniques of direct marketing, direct marketing media.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

e-Business and e-Commerce for managers

Tác giả: H. M. Deitel, P.J. Deitel, K. Steinbuhler

Constructing an e-Business; e-Business and e-Commerce; internet marketing; legal, ethical, social and global issues; e-Business and e-Commerce case studies; Appendices.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Business data communications

Tác giả: William Stallings, Richard Van Slyke

Part 1: Requirements; Part 2: TCP/IP and the internet; Part 3: data communications; Part 4: networking; Part 5: applications; Part 6: management issues.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The marketing plan

Tác giả: William M. Luther

The role of marketing within a business, decisions to be made before developing your marketing plan, developing your brand personality, developing your marketing plan, feedbeck - Using controls and market research to complete the loop.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Bách khoa toàn thư về kinh tế học và khoa học quản lý

Tác giả: A. Silem

Bách khoa toàn thư về kinh tế gồm khoảng 100 chủ đề và hơn 2000 khái niệm được giải thích cặn kẽ với mong muốn mang lại cho bạn những kiến thức cơ bản về kinh tế và quản lý, các phân tích về những vấn đề thời sự quan trọng thường gặp một cách chuẩn xác và dễ hiểu nhất.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1