
- How brands grow : what marketers don't know
- Tác giả: Byron Sharp
- Nhà xuất bản: Oxford University Press - United States of America
- Năm xuất bản: 2024
- Số trang:228 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55841
- ISBN:9780195573565
- Mã Dewey:658.83
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
- Từ khóa:Brand name products management, branding, marketing management
- Chủ đề: Marketing management & Brand name products--Marketing & Branding (Marketing)
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.
Sách cùng chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community : a life in streetwear
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- What is post-branding? : how to counter fundamentalist marketplace semiotics : 2nd ed.
- Restaurants & bars : integrated brand systems in graphics and space
- Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands