
- How brands grow : what marketers don't know
- Tác giả: Byron Sharp
- Nhà xuất bản: Oxford University Press - United States of America
- Năm xuất bản: 2024
- Số trang:228 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55841
- ISBN:9780195573565
- Mã Dewey:658.83
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
- Từ khóa:Brand name products management, branding, marketing management
- Chủ đề: Marketing management & Brand name products--Marketing & Branding (Marketing)
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community : a life in streetwear
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- What is post-branding? : how to counter fundamentalist marketplace semiotics : 2nd ed.
- Restaurants & bars : integrated brand systems in graphics and space
- Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands