CSDL sách

Trở về
.jpg
  • How brands grow : what marketers don't know
  • Tác giả: Byron Sharp
  • Nhà xuất bản: Oxford University Press - United States of America
  • Năm xuất bản: 2024
  • Số trang:228 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55841
  • ISBN:9780195573565
  • Mã Dewey:658.83
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
  • Từ khóa:Brand name products management, branding, marketing management
  • Chủ đề: Marketing management & Brand name products--Marketing & Branding (Marketing)
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề