CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Social media marketing : a strategic approach : 3e
  • Tác giả: Debra L. Zahay [et.al]
  • Nhà xuất bản: Cengage - Boston
  • Năm xuất bản: 2023
  • Số trang:328 p.
  • Kích thước:27 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55724
  • ISBN:9780357516188
  • Mã Dewey:658.827
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Marketing viral, social media
  • Chủ đề: Marketing & Social media--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This edition delves deeper into using content marketing, while new chapters address managing today's digital marketing organization and using paid advertising and social media influencers. A step-by-step planning model leads you through creating an actual social media marketing plan. You also learn how to incorporate important branding strategies within your organization’s overall integrated marketing communication approach.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề