CSDL sách

Trở về
.jpg
  • R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
  • Tác giả: Greg Creed, Ken Muench
  • Nhà xuất bản: HarperCollins Leadership - United States of America
  • Năm xuất bản: 2021
  • Số trang:264 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55726
  • ISBN: 9781400223299
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Management, marketing, marketing gestion
  • Chủ đề: Marketing & Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: 1. Why we need R.E.D; Change your thinking, change your results; 3. R.E.D. overview; 4. Relevance mythbusting; 5. Cultural relevance; 6. Functional relevance; 7. Social relevance; 8. Easy to access; 9. Easy to notice; 10. Distinctiveness mythbusting; 11. How to be distinctive; 12. Distinctive campaigns; 13. Distinctivemenss exercises; 14. Making this work.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề