CSDL sách

Trở về
.jpg
  • What is post-branding? : how to counter fundamentalist marketplace semiotics : 2nd ed.
  • Tác giả: Jason Grant, Oliver Vodeb
  • Nhà xuất bản: Set Margins' publications - Netherlands
  • Năm xuất bản: 2024
  • Số trang:264 p.
  • Kích thước:17 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55711
  • ISBN:9789083270-678
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Branding (Marketing), Marketing
  • Chủ đề: Marketing & Branding (Marketing)
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Post-Branding replaces branding's predatory principles with a new set of strategies embedded in a new culture of craft, empowering better design of public communication for civic and activist groups. A new way of being and knowing, for a new way of relating to the world. Part design experiment, part critical theory, and part how-to-manual, What is Post-Branding? introduces a creative counter to branding's neoliberal orthodoxy.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề