- The business strategy game : a global industry simulation, player's manual
 - Tác giả: Arthur A. Thompson, Gregory J. Stappenbeck
 - Phiên bản:4th ed.
 - Nhà xuất bản: McGraw Hill - Boston
 - Năm xuất bản: 1997
 
- Số trang:115 p.
 - Kích thước:31 cm.
 - Số đăng ký cá biệt:50450
 - ISBN:9780256242454
 - Mã Dewey:658.40353
 - Đơn giá:0
 - Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
 - Ngôn ngữ:English
 - Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
 - Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
 
- Từ khóa:Management games, strategic planning
 - Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Strategic planning & Management games
 - Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
 - Tóm tắt: Section 1: The industry and the company; Section 2: Company operations and reports; Section 3: Strategies and decisions; Section 4: Scoring, reports, and strategic plans; Section 5: Using the company disks.
 
                            Sách cùng chuyên ngành
                            
                        
                        
            
                            Sách cùng chủ đề
                            
            
                    - Scenarios : the art of strategic conversation : 2nd ed.
 - Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
 - TikTok tất tần tật
 - The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
 - Flourishing : a frank conversation about sustainability
 





