CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:388 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:50410
  • ISBN:9780743236362
  • Mã Dewey:338.6042
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Industrial location, industrial promotion, tourism marketing
  • Chủ đề: Marketing & Industrial promotion
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Contents: 1. Places in Trouble. 2. How Places Market Themselves. 3. How Target Markets Make Their Choices. 4. The Place Auditing and Strategic Market Planning Process. 5. Strategies for Place Improvement. 6. Designing the Place's Image. 7. Distributing the Place's Image and Messages. 8. Attracting the Tourism and Hospitality Business Markets. 9. Attracting, Retaining, Expanding, and Starting Businesses. 10. Expanding Exports and Stimulating Foreign Investment. 11. Attracting Residents. 12. Organizing for change.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề