
- Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations
- Tác giả: Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving J. Rein
- Nhà xuất bản: Free Press - New York
- Năm xuất bản: 1993
- Số trang:388 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:50410
- ISBN:9780743236362
- Mã Dewey:338.6042
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Industrial location, industrial promotion, tourism marketing
- Chủ đề: Marketing & Industrial promotion
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contents: 1. Places in Trouble. 2. How Places Market Themselves. 3. How Target Markets Make Their Choices. 4. The Place Auditing and Strategic Market Planning Process. 5. Strategies for Place Improvement. 6. Designing the Place's Image. 7. Distributing the Place's Image and Messages. 8. Attracting the Tourism and Hospitality Business Markets. 9. Attracting, Retaining, Expanding, and Starting Businesses. 10. Expanding Exports and Stimulating Foreign Investment. 11. Attracting Residents. 12. Organizing for change.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future