
- Sense & respond : how successful organizations listen to customers and create new products continuously
- Tác giả: Jeff Gothelf, Josh Seiden
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review - Boston
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:253 p.
- Kích thước:21 cm.
- Số đăng ký cá biệt:44794
- ISBN:9781633691889
- Mã Dewey:658.812
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:6/6
- Từ khóa:Organizational effectiveness, organizational resilience, customer relation
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Organizational resilience & Organizational effectiveness & Customer relations--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Part I: The Sense and Respond Model; Part II: A Manager's Guide to Sense and Respond.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309777
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề