CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Absolut book : the absolut vodka advertising story
  • Tác giả: Richard W. Lewis
  • Nhà xuất bản: Journey Editions - Tokyo
  • Năm xuất bản: 1996
  • Số trang:274 p.
  • Kích thước:33 cm
  • Số đăng ký cá biệt:46923
  • ISBN:9781885203328
  • Mã Dewey:659.19
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Advertising, alcoholic beverages, Vodka
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Advertising--Alcoholic beverages & Vodka industry--Sweden--History & Absolut company
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Flip through the over 250 pages of magnificent bottle art featured in this beautiful graphic design book. This advertising book features 15 chapters each chronicling the long life of this world-famous glass art. In Absolute Book author, Richard Lewis of TBWA Chiat/Day, Absolut's advertising agency from the beginning, shares an intriguing, behind-the-scenes account of the birth and growth of this heralded campaign, its personalities and creators, and the paths they've taken to keep it perpetually fresh.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề