- Essentials of marketing research : a hands-on orientation
- Tác giả: Naresh K. Malhotra
- Nhà xuất bản: Pearson - Boston
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:408 p.
- Kích thước:31 cm
- Số đăng ký cá biệt:46933
- ISBN:9780137066735
- Mã Dewey:658.83
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Marketing research
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing research
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This text provides a better teaching and learning experience–for you and your students. It will help you to: Give students a framework for understanding: A clear framework helps students grasp marketing research principles, as well as the relationship between marketing research and management; Emphasize practical applications: A do-it-yourself approach and detailed real-world cases let students see how marketing research is actually conducted; Foster interest through contemporary content: Current examples and an emphasis on online market research and social media helps students understand the relevance of course material; Enable student success via learning aids: Various tools, throughout the text and at the end of each chapter, support students as they learn and review.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/110832
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn