CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Handbook of hospitality strategic management
  • Tác giả: Michael Olsen, Jinlin Zhao
  • Nhà xuất bản: Elsevier - N.Y
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:488 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:23877
  • ISBN:9780080450797
  • Mã Dewey:647. 94 068
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:Tiếng Anh
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hospitality strategic
  • Chủ đề: Hospitality industry--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book covers all aspects of strategic management in hospitality: Environmental scanning relating to the hospitality and tourism industry; Competitive methods of multinational companies of the world-wide hotel industry; Organizational structure and Human Resources; The role of technology in organizational structure; Leadership and managerial strategies; Communication, technology and change in hospitality concepts; Concept and strategy models.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/158147
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề