CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:712 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:17160
  • ISBN:0-13-228685-8
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing, principles of marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This book provides a rich depth of practical examples and application, showing the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance the organizations objectives and resourses against needs and opportunities in the marketplace. Each chapter open with a major example describing a actual company situation.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề