CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Services management: The new paradihm in hospitality
  • Tác giả: Kandampully Jay A
  • Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2007
  • Số trang:378 p
  • Kích thước:21 cm
  • Số đăng ký cá biệt:17229
  • ISBN:0-13-191654-8
  • Mã Dewey:647. 94 068
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hospitality industy, management
  • Chủ đề: Hospitality industry--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book addresses the hospitality industry from a services management perspective, offering the reader a series of management concepts — operations, marketing and human resources — all of which are capable of being effectively incorporated into all hospitality operations. The book’s focus is on the ever-increasing demand of customers for service quality, as well as the other challenges facing hospitality establishments today — including intense competition, globalization, and technological innovation.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề