CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Professional services marketing : how the best firms build premier brands, thriving lead generation engines, and cultures of business development success : 2nd ed.
  • Tác giả: Mike Schultz, John E Doerr
  • Nhà xuất bản: Wiley - United States of America
  • Năm xuất bản: 2013
  • Số trang:352 p.
  • Kích thước:15 cm
  • Số đăng ký cá biệt:38403
  • ISBN:9781118604342
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing, service industries
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Service industries--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: A proven, experience tested, research based approach to marketing for professional services firms Professional Services Marketing is a field tested and research-based approach to marketing and client development for professional services firms.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề