CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Strategic marketing problems : cases and comments: 10th ed.
  • Tác giả: Roger Kerin, Robert Peterson
  • Nhà xuất bản: Prentice Hall - New York
  • Năm xuất bản: 2004
  • Số trang:704 p.
  • Kích thước:29 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37991
  • ISBN:0131421840
  • Mã Dewey:658.8 02
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing, decistion making, management
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: For courses in Marketing Strategy, Marketing Management, and Strategic Marketing. This best-selling text is dedicated to the development of decision-making skills in marketing. It introduces concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, while extensive class-tested case studies provide an opportunity for those concepts and tools to be employed in practice.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề