001
000006562
003
LDTU
020
$a0131421840
041
$aeng
082
$a658.8 02
100
$aKerin, Roger $eAuthor
245
$aStrategic marketing problems $bCases and comments $cRoger Kerin, Robert Peterson
250
$a10th edition
260
$aNY. $bPrentice Hall $c2004
300
$a704 p. $c29 cm.
500
$aGift of Vnbookdrive
504
$a Index: p.691-696
520
$aFor courses in Marketing Strategy, Marketing Management, and Strategic Marketing. This best-selling text is dedicated to the development of decision-making skills in marketing. It introduces concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, while extensive class-tested case studies provide an opportunity for those concepts and tools to be employed in practice.
650
$aMarketing
653
$aMarketing management
700
$aPeterson, Robert
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
37991
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng