- Priciples of marketing
 - Tác giả: Philip Kotler, Gary Armstrong
 - Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
 - Năm xuất bản: 1994
 
- Số trang:692 p.
 - Kích thước:27 cm
 - Số đăng ký cá biệt:6173
 - ISBN:013030560x
 - Mã Dewey:658.8
 - Đơn giá:0
 - Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
 - Ngôn ngữ:English
 - Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
 - Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
 
- Từ khóa:Marketing
 - Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
 - Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
 - Tóm tắt: Part 1: Understanding marketing and the marketing process; Part 2: Analyzing marketing opportunities; Part 3: Selecting target markets; Part 4: Developing the marketing mix; Part 5: Managing the managing effort; Part 6: Extending marketing.
 
                            Sách cùng chuyên ngành
                            
                        
                        
            
                            Sách cùng chủ đề
                            
            
                    - Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
 - Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
 - The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
 - Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
 - This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
 





