001
000005166
003
LDTU
020
$a013030560x
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKotler, Philip
245
$aPriciples of marketing $cPhilip Kotler, Gary Armstrong
260
$aNew Jersey $bPrentice Hall $c1994
300
$a692 p. $bimages $c27 cm
520
$aPart 1: Understanding marketing and the marketing process; Part 2: Analyzing marketing opportunities; Part 3: Selecting target markets; Part 4: Developing the marketing mix; Part 5: Managing the managing effort; Part 6: Extending marketing.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$a Armstrong, Gary
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
6173
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng