
- Marketing: Principles & Perspectives : 3rd ed.
- Tác giả: William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 2001
- Số trang:596 p.
- Kích thước:27 cm.
- Số đăng ký cá biệt:9282
- ISBN:0072322977
- Mã Dewey:658.8
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Marketing in a Dynamic environment, buying behavior, marketing research and market segmentation, product and service concepts and strategies, pricing concepts and strategies, marketing channels and logistics, integrated marketing communications.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear