- Managing visitor attractions: 2nd ed.
- Tác giả: Brian Garrod, Stephen Wanhill, Anna Leask, Stephen Wanhill
- Nhà xuất bản: Elsevier - Amsterdam
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:364 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35699
- ISBN:9780750685450
- Mã Dewey:338.4791068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Tourism, visitor attractions, management, marketing
- Chủ đề: Tourism--Management & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This book has been fully revised and updated to include new case studies on attractions in Singapore, seasonal variation, religion-based attractions, HRM issues and heritage tourism. It also includes five new chapters looking at attraction success and failure, interpretation, school excursions, managing gardens and brand management.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Strategic management for hospitality and tourism : 2nd ed.
- Strategic management for tourism, hospitality and events : 3rd ed.
- Travel marketing, tourism economics and the airline product : an introduction to theory and practice
- Tourism, transport and travel management
- Marketing & selling the travel product : 2nd ed.