- Marketing & selling the travel product : 2nd ed.
- Tác giả: James F Burke, Barry Paul Resnick
- Nhà xuất bản: Delmar - New York
- Năm xuất bản: 2000
- Số trang:302 p.
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:30148
- ISBN:0827376480
- Mã Dewey:338.4791
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Tourism, marketing, travel agents
- Chủ đề: Travel agents--Vocational guidance & Tourism--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This introductory book offers readers a first view of the exciting world of travel and tourism. Its unique approach covers the marketing cycle as well as dedicated chapters on such topics as consumer profiles, sales distribution network, service quality, and salesmanship. Close-ups of professionals working in the field, as well as marketing profiles of leading companies, provide meaningful examples.
Sách cùng chuyên ngành